Godnatt!

E' på väg mot sängen nu, men slank in här en liten sväng. Borde sussa redan, för jag ska upp tidigt imorgon. Jag och Hollysen ska åka in till stan och träffa bästa Marian. Ska bli himla kul och mysigt. Eftersom hon har en bebis i magen och jag en bebis i vagnen brukar våra shoppingrundor bli skojiga. Det finns ju inget roligare än att shoppa barnkläder :)

Igår va' vi förresten på BVC och vägde lillsnuttan. Hon e' en stor tjej nu.

Vikt: 5470 gram.
Längd: 58 cm.
Huvudomfång: 39 cm.

Här går det verkligen undan! Man kan inte klaga på maten hon får :) Så himla skönt! Hon sover fortfarande hela nätterna. Min duktiga tös! Men fy va' fort tiden har gått. Vart tog min bebis vägen liksom..?



Nä, nu måste jag hoppa i säng. Skriver mer imorgon. Nattinatt!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0