Hej igen!

Hejsan hoppsan! Halkade in här en sväng medans mina nybadade barn kikar på bompa. Lånar makens jobbdator. Men imorgon får jag antagligen hem min egen lilla pärla :)

Har haft en bra dag. Stora barnen va' på dagis i fm, och då passade jag på att städa lite i tvättstugan. Nu ska bara Johan köra iväg med alla tidningar och kartonger till återvinningen. Han e' ledig i fyra hela dagar nu, tors-sön. Så himla skönt! Och det blir likadant nästa vecka. Rena lyxen ju :)

Nästa vecka e' det sportlov, så då e' kidsen lediga från dagis. Ska bli skönt med sovmorgon hela veckan :) Kanske man kan hitta på ngt skoj under den veckan oxå.

Ska gosa lite med barnen nu, innan de ska krypa ner i sängen. Återkommer kanske senare. Bye!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0