Heroes

Idag e' jag trött. Kom i säng alldeles för sent igår, även om vi faktiskt låg i sängen och kollade på Heroes. Borde kanske inte ha sett 3 avsnitt, men det e' ju så jäkla bra! Sylar e' ju bara bäst! Men lite läskig för en mespropp som mig kanske :) Johans nya skärm funkar bra som sovrumstv. Tom jag som e' halvblind ser texten. Kanonbra. Men det va' faktiskt liiite onödigt med en så stor skärm Johan. Det kunde räckt med en 8,9 tums, som det e' på min lilla pärla ;)

Tanken idag va' att vi skulle packa in hela familjen i bilen, och dra iväg till Kalmar. Det lät så himla bra igår, men jag undrar om maken orkar gå upp i någorlunda bra tid idag. Alla sover. Bara jag som e' vaken. Och vovvsarna då förstås, som redan dragit ut mig på en skogspromenad i kylan. Lillasyster vaknade vid 7. Hon håller fortfarande fast vid att sova 8 timmar på nätterna. Och jag klagar minsann inte :)

När vi har varit i Kalmar så ska vi lämna de stora barnen hos farmor och farfar, sen ska vi gå ut och äta. Bara jag och älskling, och Holly då förstås :) Hon följer med sitt buffébord, som vanligt.

Nähä, nu kurrar min mage. Ska c om jag kan slita mig härifrån och stoppa lite mat i hålet. Varmt te, åhh så gott!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0