Lugnt och skönt

Ännu en lugn morgon har avnjutits. Lämningen på dagis gick lika smidigt idag, trots att Holly fick följa med. Va' tvungen att väcka den lilla sömntutan idag oxå, så hon skulle hinna äta lite innan vi skulle gå iväg. 7.40 väckte jag henne, och jag kan lova er att jag hade jäkligt ont på 2 ställen då.

Det e' så himla trist väder ute. Ingen bra snö längre, utan mest is. Usch! Morotsnäsan på Herr Snölovisk hade ramlat av såg jag, men det va' omöjligt att sätta fast den igen. Hoppas att kidsen missar det.

Vi e' bjudna hem till mamma på fika idag efter dagis, men just nu sitter jag här och känner att jag helst av allt bara vill va' hemma. Kanske borde gå hem om först, och sen traska väg till mamma. Ska ju strax hämta hem mina guldklimpar, och känner att jag inte hunnit göra iordning mig än. Har bara latat mig. Precis som det ska va' alltså :) Nåja, tvätten har jag iofs pillat med. Men när gör jag inte det egentligen..??

Ska fortsätta med min dumma tvätt nu. Får c vart vi hamnar sen. Ha det bäst!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0