Picture this

Godkväll! Slinker in här en snabbis, innan vi ska krypa ner under täcket. Har precis kollat på en film, Picture this, och den va' jättebra. Tyckte jag iaf, men älskling va' inte jätteimpad. Det va' väl en typisk "tjejfilm" kanske. Men jag bara älskar highschoolfilmer :)

Kvällen har varit lugn och skön. När maken kom hem lagade vi mat. Potatismos och schnitzlar blev det. Sen gick han och vilade, för ovanlighetens skull. Alltså blev den här mamman "ensam" med 3 barn, precis som hon varit hela dagen. Stora barnen fick bada innan bompa, sen parkerade vi oss i soffan där uppe och kikade på det. När bompa va' slut borstades det tänder och kidsen bråkade om vilken bok mamman skulle läsa. För det blir bara en bok per kväll, annars blir jag kvar i deras rum heeela natten :) Långbens nya jobb blev kvällens bok. Kidsen va' nöjda och glada när den va' slut, men det skulle krävas 3 läggningar till, innan Ellioten somnade. Han hittar alltid på ngt nytt, som han e' tvungen att lämna sängen för. Oftast kommer han ner för att han ska "fråga" ngt. Men när vi väl kommit upp på rummet igen så har han inget att fråga. Sötnosen.

Ska gå upp och borsta mina bissingar nu, sen ska jag lägga mitt lilla huvud på min sköna kudde, och krypa intill min Johan. Godnatt på er!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0