Städa, städa

Då va' det söndag, helgens absolut sista dag. Jag gillar inte söndagar. Det blir så påtagligt att det faktiskt e' en ny vecka imorgon, en ny jobbdag. Iaf för somliga :)

Hade en supermysig kväll igår. Först såg vi Bedtime stories med Adam Sandler. Den va' kanonbra! Absolut sevärd, om man gillar lite magiska Disneyfilmer. Sen såg vi en som hette Sex road (tror jag). Den va' totalt värdelös. Det va' så tydligt att den va' gjord av män. Bara massa nakna brudar som sprang förbi heeela tiden, för att den va' "uncut". Så mitt i en scen kunde det bara gå förbi en naken brud, helt utan anledning. Mitt på en gata, mitt i en affär.. ja ni fattar. De va' liksom inte med i filmen typ, utan skulle bara valsa förbi för att det va' en "oklippt" version. Seg va' den oxå, men vi va' ju tvungna att c färdigt den. När den äntligen slutade va' man bara glad..hehe.

Idag blir det en lugn hemmadag. Det har snöat massvis idag, så vi får väl gå ut en sväng. Nu ska jag mata min lilla tjej, och sen blir det städning och dammsugning. Det ser ut som ett bombnedslag här hemma!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0