Terapi

Måndagmorgon, en väldigt vit sådan. Det har snöat hela natten, och det bara fortsätter. Vitt, vitt, vitt överallt. Kände inte för att gå upp ur min sköna säng imorse, men trots det så va' jag uppe före älsklingen. Fixade iordning mina stora barn, fixade frukost åt dem osv. När klockan va' 07.40 fick jag väcka lillasyster!! Hon somnade vid 22.30 igårkväll, och imorse fick jag alltså väcka den lilla sömntutan.

När lillan fått i sig lite mat va' det dax att traska iväg till dagis, i snön. Det gick faktiskt jättebra att dra vagnen i all snön. Johan sa att jag kunde ju låsa framhjulen, men det behövdes inte. Den rullade på så bra så, och ganska lätt. Lämnade båda barnen i bra tid, hade tom kommit ihåg att ta med lite extra byxor åt Elliot. De blöter ju ner sig så himla mkt nu i snön. Sen gick jag och lillan hem igen. Lät vovvsarna leka av sig lite i snön innan jag gick in för att äta frukost.

Nu sitter jag här och lillan sooover, igen. Har ju lovat mig själv att jag inte ska städa när kidsen e' på dagis, men att plocka ur och i diskmaskinen samt lägga in en ny maskin tvätt räknas väl inte som städning..? Det e' ju mer terapi :)

Ska fortsätta surfa runt här lite, innan jag börjar med min terapi :) Kram kram!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0