Shopping!

Hej hopp! Nu e' vi hemkomna från stan. Har haft en toppendag med bästa Marian med bebismagen. Om 2 veckor beräknas lillkillen kika ut. Spännande! Jag har shoppat massvis med barnkläder, men även lite saker åt mig själv. En ny mascara, foundation, en top och lite snygga underkläder :) Men det e' ju roligast att handla till kidsen. Typiskt en mamma va' :)

Åkte in till stan redan vid 9 imorse, och kom hem vid 16. Så det blev verkligen en heldag på stan. Älskling va' hemma med de stora barnen. De har bakat kanelbullar och spelat datorspel. Verkade så nöjda så när jag kom hem :) Tog en runda i skogen med svansviftarna, när jag hade burit in alla mina påsar..tihi.. Det e' så skön luft ute. Nu blir resten av kvällen lugn. Jag e' ganska trött.

Nu e' det bompatime, och därför passar jag på att blogga litegrann. Maria måste ju ha ngt att läsa om dagarna ;) Lovar att jag ska bättra mig, och skriva lite oftare. Har luktat på parfymer idag. Inte för att jag använder ngn nu när jag ammar, men lukta kan man ju göra iaf. Blev besviken på Paris Hiltons nya. Den luktade inte alls gott. Men Lacoste's Touch of pink luktade supergott. Den ska jag ha! När jag slutat amma :)

Ikväll ska vi mysa. C ngn bra film och äta de goda bullarna. Imorgon funderar vi på att gå ut och äta på Cecil. Finns ju inget godare ställe!

Nä nu ska jag gosa ner mig i soffan, hos min fina familj. Ha en bra kväll!







Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0