Äntligen fredag!

Jaha, då va' den äntligen här. Den där fredagen, som egentligen borde ha varit igår. Känns fortfarande skumt, men men. Idag ska vi till Kalmar. Ikea, iiiiihhaa! Vi tänkte bygga ut vårt kök, så vi behöver en hel del. Nya luckor bla. Ska bli kul att få strosa runt därinne, och drömma lite. Och såklart få förverkliga det. Storasyster och storebror bara tjatar om lekrummet, så det kommer bli ett lugnt och skönt nöje för föräldrarna..tihi.

Blev en konstig natt. Johan spelade, och jag somnade i soffan bredvid honom vid typ 23, med lillasyster i knät. Vaknade vid 2-snåret, och då satt älskling kvar, och spelade. Givetvis. Gick och bäddade ner lillan i spjälsängen, och mig själv i sängen. Vid halv 4 vaknade hon, men somnade om på en gång igen. Sen sov hon till strax efter 8.

Nä nu tjatar alla på mig, så jag får väl dra mig härifrån. Ska packa bilen full med barn, och åka iväg.

Ha en bra dag! Det ska vi ha :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0