Calvin Klein

Godkväll på er! Idag har jag varit dålig på att uppdatera bloggen, vilket iofs inte e' så himla konstigt. Som ni vet så satt jag ju uppe med min lilla flicka halva natten. Kom inte i säng förrän kl.4. Alarmet ringde vid 6. Gissa vem som inte orkade gå upp då :)

Vid 7 hoppade jag upp, trött som tusan, och stressad. Väckte mina stora barn, fixade iordning mig och dem, åt frukost och lämnade dem på dagis 8.15. Rusade sen hem igen, bara för att göra iordning lilltjejen, sen bar det av till stan och optikern.

Gjorde synundersökning, och det gick bra. Min syn har bara förändrats pyttelite, och mitt brytningsfel e' nästintill borta. Bra bra! Däremot så hade jag en liten rispa på högerögats hornhinna. Blev skiträdd när optikern sa det! Hon droppade ngn lösning i ögonen, och lyste med ett spec ljus för att kunna c ordentligt. Rispan va' bara ytlig, och säkert borta tills ikväll. Tydligen så läker hornhinnor på bara timmar, och det kan bli så av ett dammkorn tex. Själv märker man det inte. Så nu ska jag försöka ha lite linsfritt ett tag. Tyvärr så e' ju mina glasögon sönder, så jag måste ta i linserna om vi ska göra ngt. Tex imorgon, när vi ska in till stan och handla. Annars så ser jag ju inte vad jag gör :)

Ångrade mig angående bågarna jag hade valt ut förra veckan. Det blev ett par lila Calvin Klein istället, med strassstenar på sidorna. Jättesnygga! Om ca 10 dagar ska de va' klara. Snacka om att jag längtar :)

Väl hemma från stan va' det dax att hämta hem kidsen från dagis. Jag och lillasyster gjorde det, för Johan va' tvungen att stanna hemma och vänta på ngn som skulle köpa vår gamla pelletsbrännare. Så nu e' den såld. Kanonbra! Det va' ju bara växellådan på den som va' kass, men vi va' så himla trötta på den. Känns skönt att vår nya e' utan kvarn, så man kan använda vilken pelletssort som helst.

När vi hade ätit lite så va' jag tvungen att gå och lägga mig. Så jag har faktiskt sovit mellan 13.30 - 17 ungefär. Det behövde jag verkligen. Undrar bara hur jag ska kunna sova inatt..tihi.

Ikväll blir det mys med maken. Vi ska väl kolla på ngn film och äta ngt mumsigt :) Får c om jag uppdaterar bloggen mer ikväll. Men det märker ni :)

Ha en bra kväll!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0