Ett nytt år!

Idag e' det den första dagen på detta, nya året. En riktigt underbar dag. Solen skiner, och det e' helt vindstilla, om än svinkallt, ute. Minus 5 va' det när jag och svansviftarna tog en promenix i skogen. Inte så halt, men helt vitt av frost på gatan och gräset. Det verkligen hördes att det va' vinter under mina skor. Mysigt :)

Jag tänker tebax på året som gått. Allt som hänt, som man fått uppleva och ta del av. Och även en viss saknad, av det som vi aldrig fick. Det som togs ifrån oss. Juli, det va' en tuff månad. Samtidigt som jag glädjes så åt det liv som växte inuti min mage, saknade jag så enormt mkt det liv som jag egentligen skulle fått möta. Det liv som jag skulle fått vårda och älska i all evighet. Det liv som släcktes alldeles, alldeles för tidigt.. Det liv som enligt många inte ens va' ett liv. Men för mig va' det det. Ända sen jag fick c mitt blåa streck älskade jag dig, du fina. I 11 underbara veckor gav du mig ett lyckorus. Tack. Den känslan glömmer jag aldrig.

2007 förlorade jag ngt. 2008 vann jag istället. Jag fick ännu en underbar dotter. En liten Holly. Elida och Elliot fick en lillasyster. Lyckan e' så fullkomlig. Tror inte att jag kan bli lyckligare. Jag har verkligen fått uppleva livets up's and downs, och blivit starkare av det.

Gott nytt år på er, alla ni äkta människor! Jag önskar er alla det allra bästa.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0