Frukost

Äntligen har jag lyckats få i mig lite frukost. Det e' ju inte lite man ska hinna med om morgnarna, tiden räcker inte alltid till. Kidsen skulle ha frukost, och brödet låg i frysen, så jag fick värma minibaguetter istället. Lillasyster vaknade och ville ha både mat och uppmärksamhet. Va' även tvungen att slänga in mer ved i pannan, och gå ner och kolla till den emellanåt. Trots det så slocknade elden, medans jag matade lillan. Så nu börjar det bli kallt här inne. Blir så less.

Trodde faktiskt att vi skulle få en ny brännare idag, men det va' väl önsketänkande. Vår kära rörmokare gick inte att få tag i på typ hela dagen igår, och när Johan till sist fick honom på tråden så hade han inte beställt ngn brännare åt oss. Fastän det va' tanken. De skulle höras igen innan det blev mörkt. Men när Maria körde härifrån igårkväll hade han fortfarande varken gått att få tag på eller ringt upp oss igen. Johan blev så irriterad så han beställde faktiskt från ett annat företag istället. Sån't här hattande fram och tebax kan vi inte ha. Vi behöver ju en ny brännare NU! Sent igårkväll ringde rörmokaren, otroligt nog. Men han får skylla sig själv. Hans beteende kan omöjligt resultera i många nöjda kunder. Så nu hoppas vi på snabb leverans och bra service i framtiden. Ett plus e' ju iaf att vi kom billigare undan.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0