Jag snor ibland..

1. Hur gammal är du om 5 år..? Usch.. Jag fyller 29 i år, alltså blir jag 34 om 5 år..

2. Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag..? Mina barn

3. Hur lång är du..? 168cm

4. Vilken film såg du senast..? Jurassic Park 3..tihi

5. Vem ringde du senast..? Min pappa

6. Vem ringde dig senast..? Min man

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms..? Jag ringer helst. Där e' jag allt lite gammalmodig..hehe

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda..? Skilda

9. När såg du senast din mamma..? Hmm, i onsdags eller torsdags, tror jag..

10. Vilken ögonfärg har du..? Blå/grön

11. När vaknade du i dag..? 7.30

12. Vilken är din favoritjulsång..? Hmm.. svår fråga.. Mössens julafton e' fin :)

13. Vilken är din favoritplats..? Hemma i min soffa..tihi

14. Vilken plats föredrar du minst..? Doktorn, tandläkaren..

15. Var tror du att du befinner dig om tio år..? Här, i vårt lilla hus, fortfarande lyckligt gift :)

16. Vad skrämde dig om natten som barn..? Jag såg Poltergeist när jag va' liten, och gillar fortfarande inte att kolla i speglar när det e' mörkt

17. Vad fick dig verkligen att skratta senast..? Mina barn, när de lekte. Det e' så kul att lyssna på :)

18. Hur stor är din säng..? Dubbelsäng 180x200

19. Har du stationär eller bärbar dator..? Bara bärbar nu

20. Sover du med eller utan kläder på dig..? I trosor

21. Hur många kuddar har du i sängen..? 1. 2 med makens :)

22. Hur många landskap har du bott i..? 2, Skåne och Småland :)

23. Vilka städer har du bott i..? Trelleborg

24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota..? Barfota

25. Är du social..? Inte direkt

26. Vilken är din favoritglass..? Kulglass. Choooklad!

27. Vilken är din favoritefterrätt..? Banansplit, kladdkaka och chokladpudding. Men inte ihop kanske :)

28. Tycker du om kinamat..? Ohja!

29. Tycker du om kaffe..? Nope

30. Vad dricker du till frukost..? Te

31. Sover du på någon särskild sida..? Helst på höger sida

32. Kan du spela poker..? Nope

33. Tycker du om att mysa/kela..? Jepps

34. Är du en beroende människa..? Jepps

35. Känner du någon med samma födelsedag som din..? Nope

36. Vill du ha barn..? Har 3, och det känns som det räcker..tihi

37. Kan du några andra språk än svenska..? Engelska, och skånska..hehe

38. Har du någonsin åkt ambulans..? Haha, ja ganska nyligen

39. Föredrar du havet eller en bassäng..? Jag e' från Trelleborg, så det e' ju självklart att jag väljer havet!

40. Vad spenderar du helst pengar på..? Barnkläder :)

41. Äger du dyrbara smycken..? Det beror på hur dyrbara. Min vigselring betalade vi över 5000kr för.

42. Vilket är ditt favoritprogram på tv..? Jag gillar CSI, Förlossningskliniken och andra fakta program. Tv4 Fakta e' riktigt bra ibland :)

43. Kan du rulla med tungan..? Jag e' skåning så NÄÄÄ!

44. Vem är den roligaste människan du känner..? Min bror

45. Sover du med gosedjur..? Jepps

46. Vad har du för ringsignal..? Min dotter som sjunger "På min hand en mygga satt.."

47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten..? Jepps

48. Vad har du närmast dig just nu som är rött..? En röd hjärtkudde

49. Flirtar du mycket..? Kallas det flirta om man gör det med sin man..? :)

50. Kan du byta olja på bilen..? Har aldrig försökt :)

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång..? Nope

52. Vilken var den senaste boken du läste..? Har slarvat med böcker. Minns inte ens vilken jag läste sist :)

53. Läser du någon dagstidning..? Nyheterna har vi, men jag slarvar med den oxå

54. Prenumererar du på någon veckotidning..? Näää!

55. Dansar du i bilen..? Eh nä, hur skulle det gå till..?

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast..? Lyssnar inte på radio

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper..? Datum och tid för dopet

58. När var du i kyrkan senast..? När llioten döptes, för typ 3,5 år sen :)

59. Vem var din favoritlärare på högstadiet..? Lars Berggren i matte :)

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält..? Typ 1 vecka, när jag va' 7 och vi va' i Finland. Glömmer aldrig myggjävlarna som va' stora som helikoptrar :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0