Mätt och go

Nu e' lillasyster mätt och go igen :) Kan inte påstå att hon e' en svår bebis precis. Hon e' oftast nöjd och glad, och nu har jag lyckats få tebax de kvällsrutiner som vi hade i början. Inte kul att sitta upp till 2, 3 eller 4 på natten..hehe. Nu somnar hon mellan 23 och 24 för natten, och sover till 6-7 nån gång. Min duktiga tjej! :) Fast det kan ju ändras många ggr till..tihi.

Funderar på om jag ska skriva en förlossningsberättelse. Främst för min egen skull, innan jag har glömt allt. Det finns redan vissa fragment som jag har svårt att minnas. Nog för att det gick så fort. Nu har jag iaf fått förlossningsjournalen, så några pusselbitar har hamnat på plats.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0