Mätta och belåtna

Har nyss ätit. Potatismos blev det idag, med köttbullar. Tillräckligt avancerat för att den här mamman skulle svettas lite. Nu äter kidsen lördagsgodis, och vi ska strax c på en film. 102 Dalmatiner blir det idag. För den har vi ju aldrig sett förut :) Vad jag och älskling ska c när kidsen e' nattade vet jag inte än. Ngn rolig hoppas jag iaf, mespropp som jag e'. Om jag ser en skräckfilm så har jag mardrömmar i flera veckor efteråt. Usch nä, jag vill c roliga filmer, så att magen nästan hoppar ur led (kan den det..?:).

Älsklingen har varit duktig idag. Spikat upp massa lister och förberett för det nya golvet uppe på kidsens rum. Han har tom fått upp våra nya fönsterlampor i vardagsrummet. Blev hur tjusigt som helst :)

Nä nu pyser jag iväg. Ha en mysig lördagkväll. Det ska vi ha :)

PS. Maria, ser du så fint kläderna passar :)





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0