Mitt i natten

Sitter här med bebis i famnen. Har försökt att söva henne sen strax efter tolvslaget, eftersom hon vaknade precis när jag och älskling skulle krypa ner under täcket. Det lyckades inte så bra. Den enda som somnade va' maken. Hur man nu kan somna med en gråtandes bebis bredvid sig. Alarmet står på 06.00. Har skitmkt att göra. Kidsen ska upp kl.7, och de ska va' på dagis 08.15. Sen ska jag va' hos optikern kl.9. Alltså måste jag fixa iordning mig själv innan jag väcker barnen. Fy va' trött jag kommer att va'! Kanske tom får ta en liten tupplur när vi kommer hem från stan. Annars blir nog inte fredagskvällen så rolig.

Men oj! Nu sover lillsessan minsann. Men jag får nog sitta kvar här ett tag innan jag lägger henne.

Nattinatt!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0