Pusselkrig

Nu har den här mamman fått sig en härlig dusch. Så no more kräkiga axlar..haha. Fast vår lilla tjej kräks otroligt lite. Värre va' det när storasyster va' bebis. Hon spydde floder. Att det kan va' så olika.

Va' precis ute och hämtade posten. Min amningskudde, som jag vann på tradera, kom idag. Den ser bra ut, men vi får väl c om den e' bra oxå. Rapport kommer senare :) Annars va' det inget kul med posten. Bara massa skit. Reklam, reklam, reklam..

Kidsen bygger pussel i precis HELA vardagsrummet. Varför e' det så svårt att plocka undan ett pussel när man byggt färdigt det, innan man börjar på nästa..?? Känner mig som en tjatig och jobbig morsa.

Nä nu ska jag ta ett tag med dammsugaren, och då kanske pusslena åker ner i sina lådor illa kvickt. Man får inte va' dum :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0