Sega morgnar

Usch, va' seg jag e' idag. Och ändå så kom vi i säng i rätt bra tid igårkväll. Kollade först på filmen Meet Dave (eller Ett Ufo i New York, som den heter på svenska) med Eddie Murphy. Den va' rättså rolig faktiskt. Helt klart sevärd, om man har sådan humor som jag har..tihi. Kom i säng strax efter 23, och lillan sov sött i sin säng från 22 ungefär. Strax efter 01 vaknade hon, för man måste ju såklart klaga när man inte får sova hos mamma :) Sen sov hon fram till 06, och då bestämde hon sig för att hon inte ville sova längre. Hon hade ju sovit jättelänge igår. Tex så sov hon i bilen i flera timmar, när vi åkte till Högsby. Men men, till slut så somnade hon. Och den här mamman oxå :) Men det va' nog inte länge jag fick sova, för jag har ju två stora barn oxå. Så nu e' jag uppe. Inte superpigg, men jag e' iaf vaken :) Värre e' det med maken. Han vaknar inte av ngt.

Idag ska vi bara fixa här hemma. Bara Johan kan gå upp snart. Han ska lägga golv i kidsens nya rum. Kommer bli så fint så. Jag hoppas ju på en inflyttning inom det närmsta. E' trött på deras överfyllda rum.

Nä, nu kallar mitt te på mig. Måste kila. Ha en bra dag!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0