Bra dag

Dagen har varit bra. Iaf så här långt. Älskling lämnade kidsen på dagis imorse, medans jag duschade och gjorde mig iordning. Sen körde vi in till stan och mvc. Träffade barnmorskan, pratade igenom förlossningen litegrann och överlevde efterkontrollen + cellprovstagning. Det ni! Det va' lika bra att få cellprovet gjort nu, för jag har lätt för att skjuta på det annars. Det e' ju inte så trevligt precis, men superviktigt att göra. Allt såg bra ut på efterkontrollen, och jag fick recept på minipiller. Som vi glömde bort att hämta ut!

Efteråt blev det en tur på stan. Vi åt, shoppade och valde ut mina nya glasögonbågar. Skitsnygga, typ ljusbruna med lite "glitter" på sidorna. Ska lägga upp en bild sen när jag får dem. Ska tebax till optikern och göra synundersökning nästa fredag. *Längtar*

Fick faktiskt tag i lite kläder till mig själv idag. Ett par jeans, en kjol och en top. På rean dessutom, tjohoo! Jag älskar rea! Det blev en hel del till kidsen. Halva reapriset på KappAhl. Då måste man ju bara passa på! Fick dessutom hem lillasysters nya mössa idag. Lundmyrs Älsklingsmössa. Så himla fin! Har beställt åt storasyster och storebror oxå, så det kommer nog nästa vecka. Jag älskar Lundmyr of Sweden. Det e' så himla bra kvalitet på deras kläder.




Har även köpt en Lillasyster-body, en Kanelbulle-body från Sobea och en "Eld i baken"-body. Finns det ngt roligare än att köpa barnkläder..? :)



Camotäcket från Elodie details e' jag helt förälskad i! Undersidan e' jättemjuk, och helt knallrosa, liksom kronan på ovansidan. E' jättenöjd med det, och rekommenderar det verkligen. Visst e' hon söt, vår lilla sessa :)


Älskling håller till nere i pannrummet. Försöker få ordning på vår nya pelletsbrännare. Hoppas att han snart får igång den! Förhoppningsvis stannar han inte där nere hela kvällen. Vill ju få lite gos och mys och kääärlek ;) Får väl gå ner och ragga upp honom snart..tihi.

Ha en bra kväll. Det ska jag ha. Bye!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0