En kortis

Det blir inget långt inlägg idag. En kort sammanfattning av dagen bara.

Kl. 03.45 - Elida kommer ner för hon har drömt ngt läskigt.
Kl. 05.00 - Mitt alarm ringer, men jag stänger av det.
Kl. 05.15 - Mitt andra alarm tjuter, men jag stänger av det oxå.
Kl. 05.30 - Det tredje alarmet går igång, och jag måste inse att jag faktiskt ska jobba hela dagen.
Kl. 06.45 - Cyklar till jobbet.
Kl. 09.30 - Cyklar hem för att amma.
Kl. 13.30 - Ligger i ett solarium för första gången ever. Vilken skräckupplevelse!
Kl. 16.00 - Cyklar hem i ösregnet, och njuter av att ha hela kvällen med min fina familj! :)

Idag har Lisa jobbat sin sista dag, och det kommer att bli sååå tråkigt utan henne! Hoppas verkligen att du kommer tebax nästa sommar! Kram kram!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0