Fix och trix

Tja! Nu påbörjar vi en ny vecka, efter helgens jobbande. Det va' ganska skönt att jobba lite igen. Fredagkväll och delad tur igår. Men dum som jag va' så unnade jag inte mig själv så mkt sömn förra natten. Vi kikade på film och mös. Mötte inte kudden förrän alldeles för sent, så fick inte sova många timmar alls innan jag skulle upp och jobba igårmorse. Men men, efter bara några fjuttiga timmar cyklade jag hemåt igen, hem till familjen :) Vi åt frukost, sen körde vi till Krokstorp. Loppmarknad va' det där, och det e' alltid kul. Köpte inget spec, tyckte mest att det va' kul att gå runt och kika lite på alla prylar och allt folk :) Efteråt blev det fika med svärföräldrarna, sen körde vi hem, åt lite och sen va' det dax för jobb igen. Va' sååå trött när jag kom hem igårkväll, men det har jag tagit igen idag. Gick inte upp förrän 09.15. Skööönt!

Idag har vi inget spec inplanerat. Jag ska röja lite efter helgen. Konstigt nog ser hemmet inte ut som det brukar göra när mamman lämnar det några timmar. Tvätt ska tvättas, tvätt ska vikas, tvätt ska hängas in, golv ska dammsugas och moppas, det ska dammas och sist tänkte jag att vi allihop skulle bada och duscha. Det blir nog en fullspäckad dag iaf känns det som.

Nu sover Hollysen lite, så det e' väl bäst att sätta igång. Ha det bäst!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0