I just can't believe it!

Sista dagen. Sista dagen för mig på jobbet. Sista dagen för Johan hemma. Imorgon väntar mig inget jobb, ingen gosig man utan det blir bara den här mamman och tre underbara ungar. Igår undrade Johan hur jag ska klara av att va' ensam med tre barn, nu när han har varit det så länge. Och visst, det blir nog tufft i början. Nu e' jag ju van vid att han e' hemma, att han tar det största ansvaret iom att jag har jobbat heltid. Nu e' det bara jag, allt återgår till det normala. Tänk att jag klarade det, att dessa fyra veckor gick så himla bra (och fort!). Känner mig stoltare än stoltast och malligare än malligast. Ni som inte vågar låta era män va' hemma med era barn, tänk om för fasiken! Johan säger att denna tiden har varit så rolig, så mysig och så in i h--vetes tuff :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0