Ljuvligt

Ojoj, vilken morgon! Sonen vaknade strax efter 06. Varför..? Varför just idag, när jag har sovmorgon och borde kunna sova hur länge som helst!! Nåja, efter lite välling och prat gick han och lade sig igen. Mamman tassade då in till sin säng igen och somnade om så sött. Typ en timme senare väcks jag återigen. Denna gång av ett "Maaaammaaaaaa!!", från övervåningen. Eftersom jag va' nästintill medvetslös så fick Johan gå upp. Givetvis satt pojken min uppe på toan och hade gjort nr 2. Sen va' det bara att gå upp.

Nu leker kidsen i trädgården och Hollysen krälar runt här inne, som vanligt. Mamman ska vika och hänga in lite tvätt, sen väntar dammsugning och hundrastning. En ljuvlig dag har vi framför oss, med ett jobb som inte kallar på mig förrän klockan 16 :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0