Min bebis

Nu ska jag berätta för er om min bebis. Min sjumånadersbebis som inte e' en bebis längre. Hon krälar runt i hela huset. Trösklar, skor, hundar, katter, leksaker - inget hindrar henne. Hon klättrar bara över alla dessa sk. hinder. Hon ställer sig upp på alla fyra, gungar, tar några kryptag. Oh my, vad hände liksom..? I förrgår vinkade hon för första gången, men jag va' då osäker på om hon verkligen vinkade. Igår va' en kompis här på besök. Jag berättade då att jag inte va' säker på om Hollysen vinkar eller inte. Hon vinkade då åt Holly, och vad gör då ungen tror ni..? Jovisst vinkar hon tebax! Min söta unge! Idag när hon stod upp på alla fyra och gungade, vad gjorde hon då..? Jo hon backade, försökte sätta sig på rumpan, lyckades nästan  och slog sen pannan i golvet. My god, den här ungen e' vild och galen! Allting händer på en gång, och mamman försöker verkligen hinna med i alla svängarna. Varför går småbarnstiden sååå fort..??!! 

 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0