Mitt underbara liv!

Allt e' som vanligt igen. Johan jobbar och jag e' hemma med barnen. Mina underbara ungar! Visst har det varit jättekul att jobba några veckor, visst har jag njutit av samtal med andra vuxna människor, med min egna lilla vuxentid. Men nu känner jag verkligen hur mkt jag egentligen har saknat det här: mitt liv med mina barn! :)

Igår hade vi en toppendag. Först fikade vi med en kompis sen gick vi till skogen. Där plockade vi blåbär, fightades med äckliga pissmyror, fotade en massa och hade det hur mysigt som helst, trots att det regnade lite emellanåt. När vi kom hem igen sken solen så härligt på oss, så vi stannade såklart ute. Plockade av hallon, vinbär och smultron från buskar och plantor. Körsbären vågade jag mig inte på, för det va' så himla många getingar som festade på dem. Bäst att låta dem partaja ifred, för jag vill inte bli stucken! På kvällen bakades här hallon och blåbärsmuffins. Gottigt!

Idag blir det lugnt. Johan jobbar skitlänge varje dag, så vi får roa oss själva. Ska försöka få ordning på mitt hår, sen ska vi upp till affären en sväng. Tur att man inte e' kändis, annars hade min bild synts på varenda tidnings "bad hair"-lista :)


Kram på er!






Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0