Regn

Oj va' jag festade till det igårkväll. Dipp blandades och chips hälldes upp i en skål. Bara  ljudet av den prasslande chipspåsen fick det att vattnas i min mun. Jag äter inte chips superofta, det blir ju (som ni säkert vet vid det här laget) mest choooklad! Igår åt jag faktiskt inte choklad (förutom några kladdkakemuffins som jag hittade i frysen:). Otroligt! När jag sen hamnade i soffan blev jag grymt besviken. Av alla dessa tusentals kanaler som vi har hittade jag inte en enda sevärd. Skitkanaler! Till sist satte vi på en dvd istället. Det blev den engelska versionen av Ballar av stål. Inte lika bra som den svenska, men den har sina höjdpunkter. Det tråkiga e' väl att den svenska versionen har snott det mesta av sitt material därifrån. Kan inte Sverige komma på några egna idéer..?

Imorse vaknade jag bara lite lätt när Johan gick upp. Tror att klockan va' runt 07, men jag e' inte säker för jag tittade bara med ett halvt öga. Runt 08 gick jag upp. Regnet har smattrat på mina rutor hela fm, men verkar ha avtagit nu. Vi får väl c vad det blir av vädret under dagen. Elida har ont i sin mage så det blir mys i soffan. Inga måsten alls. Skönt!




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0