Stress

Hej hopp! Nu e' jag tebax igen. Det har blivit några tuffa dagar för den här mamman. I torsdags va' vi på Liseberg. Det regnade en massa, men kidsen va' glada iaf. De åkte jättemånga karuseller. Lisebergsbanan, Flumriden, Rabalder, kaffekopparna, kaninresan och många fler. Vi körde inte hem till pappa förrän vid 22.30, sov där över natten och körde sen hem igen igår. Kom hem 15.05, och jag skulle börja jobba kl.16. Lagom :) 

Idag har jag jobbat hela dagen. Känner mig dock mkt piggare. Igår va' jag helt slut. Konstigt va'..?  

Det blir en slö kväll. Ska såklart jobba imorgon oxå, men sen e' jag ledig på måndag :) Nästa vecka e' det min sista jobbvecka. Va' fort det har gått! Kommer allt att sakna lite folk där. Men men, det blir ju sommar nästa år igen. Förhoppningsvis..

Har förresten shoppat snyggaste klänningen, som jag tänkte ha på klassträffen. E' sååå nöjd med den! Johan kommer att bli helt galen..tihi. (inte på ett negativt sätt då:)

Kram på er!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0