Sweet dreams, när de väl kommer..

Egentligen borde jag säga godnatt. Egentligen borde jag ligga under mitt mysiga täcke, bredvid min gosiga man. Varför sitter jag då här..? Mmm, det frågar jag oxå mig själv. Har svårt att varva ner efter jobbet. Tycker nästan att det va' bättre förr, då man ibland gick hem redan vid halv nio. Men allt har sina för- och nackdelar.

Har jobbat ikväll. Det va' skönt. Har ju varit ledig hela veckan. Nu blir det inget jobb förrän på söndag. Blir till att pyssla med tvätten imorgon, igen. Men jag anar en tvättkorgsbotten i sikte nu. Ja, det e' säkert! :) Har tappat räkningen på hur många maskiner jag har fyllt och tömt under de närmsta dagarna. Tur att vi ska storhandla imorgonkväll, för tvättmedlet börjar sina. Självklart ska Johan jobba imorgon, så förutom att morgonndagen heter Lördag i almanackan blir det ingen skillnad mot resten av dagarna som gått. Tråååkigt!

Nu ska mina vovvsar ut och pinka, sen blir det sängen och näsan i boken. Kram och godnatt!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0