Liseberg!

Ahh, äntligen lite ledighet för den här mamman! Efter två heldagar på jobbet e' jag ganska trött. Hela denna dagen har jag gått runt som i en tjock och seg dimma. Ok att man e' trött de första timmarna på morgonen, innan man vaknat till liv, men sen brukar det ju släppa. Det gjorde det inte idag. Jag e' fortfarande lika trött som jag va' imorse, eller kanske ännu tröttare ändå.

Imorgon blir det fullt ös. Vi ska köra iväg tidigt, för att hinna till Götet och Liseberg. Tjohoo! Det kommer bli en tuff dag, inte minst för Holly, som kommer att få spendera timmarna växelvis i vagnen och bärselen. Men kul ska vi ha! :) Hämtade ut min nya kamera idag (ja, jag vet att jag nyss köpt en), så det blir riktig premiär för den imorgon. Har bara testat den litegrann, och än så länge e' jag nöjd.

Gud va' roligt jag har haft på jobbet idag. Jag har skrattat magen ur led (kan man det..??). Hoppas att helgen blir lika kul, men det tror jag nog :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0