Ooopsi dooopsie!

Ojdå. Det va' nära att jag missade bloggen idag (igen).

Elida e' hos pappa. Det känns konstigt och tomt. E' van vid att alltid ha mina barn hemma ju. Hon har ringt ett par ggr. Berättat vad de har gjort och sagt att hon saknar oss. Sötungen :) Hon har varit och badat med Stina och hennes kompis Emma. Sista gången hon ringde sa vi godnatt. Johan frågade om hon ville att han skulle komma och hämta henne ikväll. Då sa hon: "Nä, vi syns ju på Liseberg!". Sötaste ungen! :)

Elliot e' så himla go! Han saknar sin storasyster massor. Det e' nog nyttigt för dem att va' ifrån varandra litegrann, så de kommer på hur mkt de betyder för varandra.

Nähä, nu ska den här mamman i säng. Imorgon väntar jobbet mig åter. Det blir två heldagar på raken, så på onsdagkväll kommer jag va' trött! :)

Nattinatt!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0