090314 - a special day

Lördagmorgon, och en härlig sådan. Iaf med tanke på beskedet som jag nyss fått. Åhh, jag e' så glad för Maria och Daniels skull, så jag nästan spricker. Lördagen den 14:e mars 2009. A special day to remember :)

Hela familjen sover så gott, så jag får lite lugn och ro framför datorn. Fast som ni säkert vet vid det här laget, så brukar lillasyster vakna när jag sätter mig här :) Hon somnade ganska tidigt igår, vid 22, och har inte vaknat än. Duktiga lilla tjejen! Imorgon e' det dax för dopet, och jag e' faktiskt lite nervös. Folksamlingar e' ju inte riktigt min grej.. Men men, det går nog bra. Alla kommer att glo på Stina, för det e' ju hon som ska hålla Hollysen :)

Idag ska vi in till stan. Iaf om älskling kan gå upp i någorlunda bra tid. Jag måste inhandla nya strumpbyxor och vi ska hämta dopklänningen hos svärföräldrarna. Svärmor har ju tvättat den, så den e' så fin så nu :) Ngt annat har vi inte planerat. Jo, vi ska baka lite oxå. Men det blir nog ikväll.

Min bebis e' helgalen. Så här hittade jag henne i spjälsängen igår.



Vilken tokfia va'..? :) Hon ligger redan som Pippi Långstrump nästan. Så här snurrar hon runt varenda dag, så nu e' det bäst att låta henne ligga på golvet.



Mammas lilla busbebis! :)

Tänkte få i mig lite frukost, innan min lilla klan vaknar :) Ha en bra dag!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0