3 månader!

För 3 månader sen va' vi nyss hemkomna från Västervik, med en alldeles ny liten tös. En alldeles ny liten Holly. 3 månader, det e' ju skitlänge sen! Men samtidigt e' det så nyss. Dagar, veckor och månader har bara rusat iväg, och nu sitter man här med paniken i magen. Min lilla tjej. Min lilla, stora tjej. För större har hon ju såklart blivit, och mkt har hänt sen den dagen hon föddes. Jag e' så tacksam för varenda sekund jag får ihop med mina barn. De e' meningen med mitt liv. Men varför går det så fort..??

Har inte gjort ngt spec idag. Städat lite, läst ut min bok, kikat lite på tv, myst med barnen.. Barnen har varit på dagis, maken har jobbat, så det har varit precis som vanligt. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig i sängen med älskling, och kika på ngt bra. Bebis ska oxå sövas, så det blir mys :)

Nattinatt!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0