Förkyld, igen!

Jäkla skitdag! Jag e' så förkyld så det snurrar i huvudet på mig när jag står upp. Ni ska vara glada att ni inte vet hur lång tid det tar för mig att skriva en hel mening här. Hur många ggr har jag egentligen skrivit om detta lite stycket..? Det e' svårt att koncentrera sig när man inte mår bra. Ändå känner jag att jag måste göra ngt mer än att bara ligga på soffan och glo på burken. Läste ju ut min bok igår, buhu! Hoppas att jag får mina nya snart, så jag kan gräva ner mig lite.

Inatt kom Ellioten ner halv tre. En fråga. Varför väcker de jämt mig..?? Det har fan aldrig hänt att de går bort till Johans sida av sängen. Lilla gubben ville ha vatten, så det fick han. Sen fick jag följa med honom upp, för han vågade inte gå själv. Konstigt att de vågar gå ner själva, genom hela mörka huset :) Så ni kan ju tänka er hur trött jag va' när Elida kommer ner, helt påklädd klockan sju. Jag som tom funderade på att ha dem hemma från dagis idag, eftersom jag inte mår bra. Tji fick jag. Inte kan jag låta dem stanna hemma när de så gärna vill gå. Johan fick lämna dem idag. Jag ska hämta dem 11.15, så till dess ska jag fortsätta med mitt snorande. Tänkte ta en varm dusch och sen slappa i soffan tills vi ska gå.

Usch, det va' väl allt för stunden. Bye..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0