I don't like this

Usch, trista söndag. Nu e' den här igen. Imorgon e' det måndag, och då börjar veckan om. Som vanligt alltså. Idag e' det den 1:a mars. Månaderna springer iväg, och om 9 dagar blir Hollysen 3 månader. 3 månader! Kan inte fatta det. Känns som att det va' igår hon föddes, samtidigt som det känns som hon funnits hos oss alltid. Kan inte föreställa mig mitt liv utan alla mina barn ju :)

Dagen har börjat lugnt. Holly vaknade vid 7, Elliot kom ner vid 8 och Elida tog sig upp vid 9. Tänk så olika ens barn e'. Tre olika individer, men samtidigt så lika. Det e' så kul att c. Varje dag upptäcker man ngt nytt. Livet som mamma e' verkligen ett äventyr, varenda dag.

Kidsen ville äta frukost uppe, medans de kikade på film. Inte mig emot, det e' ju slappesöndag :) Själv parkerade jag mig i köket, med mitt te :)



Köttbullsmackor och yoghurt blev det oxå, så nu e' jag helt proppmätt.

Idag e' det tänkt att Johan ska kakla i köket. Om spacklet har torkat vill säga. Hoppas att det har det, så det kan bli klart ngn gång. Annars har vi inga planer för dagen. Himlen e' sååå himla blå och solen lyser. Men kallt e' det. Men tänk, när den här månaden e' förbi så går vi mot varmare dagar. April brukar va' en härlig månad, med mkt sol. Fast iofs så snöade det i april förra året :)

Nähä, jag får gå och ta min lilla tjej nu. Hon klagar ju direkt när jag sätter mig här. Gullungen :)



Här e' Holly med sina pompisar, Maria! ;)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0