Lördagsmys

Lördagkväll = gooodis :) Så just nu kollar vi på film med barnen och äter lite gottigt. Va' inne i stan en sväng förut. Jag köpte 2 par strumpbyxor och även en present åt Marias och Daniels bebis :) Hade inte med oss vagnen, utan tog bara med bärselen. Lillan gillar den, och det e' jätteskönt. På hemvägen körde vi förbi (eller runt får man väl kalla det) Krokstorp. Svärföräldrarna va' nämligen där. Kidsen fick springa runt lite och leka, men en annan (alltså jag) som stod stilla frös som tusan. Skönt va' det allt att få hoppa in i bilen sen igen, och åka hem. Hem till värmen.

Lillan har verkligen blivit superstark i nacken nu. Kolla själva :)



Så stor hon har blivit! Och då ska vi inte tala om vad mina andra barn har blivit. Snart flyttar de väl hemifrån oxå. Usch, hemska tanke!

Nähä, jag får väl gosa ner mig hos familjen igen. Ha en bra kväll!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0