Nattäventyr

Idag har vi tagit ledigt från dagis. Skönt att slippa stressa iväg på morgonen, så nu blir det långhelg för hela familjen. Ska in till stan lite senare. Ska bla köpa en ny toalett till gästtoan. Sen hade vi tänkt gå på Mc Donalds. Det va' länge sen vi va' där med kidsen, så de kommer att bli superglada :)

Jag e' fortfarande jätteförkyld. Men det e' ju förstås värst på morgonen, innan man hunnit snyta sig tusen ggr och sjungit upp halsen lite. Ska strax göra mig en kopp te, och hoppas på underverk :)

Natten har inte varit helt smärtfri idag heller. Ellioten kom ner inatt igen, men halv fyra denna gången. Samma sak gällde: han ville ha vatten. Jag brukar ta ner hans mugg med vatten när han har somnat, men igår gjorde jag inte det, för att han skulle slippa gå ner och be om mer. Men när vi kom upp på rummet så hittade jag inte muggen. Antagligen har han gömt den någonstans, men vem orkar leta efter vattenmuggar halv fyra på natten/morgonen..? Inte jag iaf. Så det va' bara att gå ner och fylla upp en ny mugg. Sen fick jag sova ända till 07. Lyxigt värre. Då kom nämligen Elliot ner igen. Skitpigg, trots att han varit uppe och styrt mitt i natten. Barn e' för roliga :)

Nähä, nu ska jag äta lite frukost i lugn och ro, innan resten av barnaskaran vaknar :) Bye!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0