Sista dagen

Idag e' det sista dagen som älskling jobbar denna veckan. Så himla skönt! Att han e' ledig varje fredag ger oss så mkt. Vi får så mkt tid ihop så det e' knappt sant. Underbart e' det.

Hollysen sover än. Jag har lämnat de stora barnen på dagis, och ska strax plocka fram lite frukost. Va' bara tvungen att sätta mig här en liten stund. Jag e' ju beroende, och jag kämpar inte emot :)



Så här ligger lilla gumman just nu. Söt va'..? :)



Mina underbara "stora" barn! :)



På väg till dagis i sina nya regnkläder.

Nä nu måste jag få lite i magen, innan jag orkar skriva ngt mer. Så om jag inte fastnar i min bok kommer jag hit sen igen. Ha det bäst så länge!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0