Besök

Godmorgon! Ännu en snorig dag har jag visst framför mig. Härligt! Det vackra vädret som vi blev unnade igår försvann lika snabbt som det kom. Idag snöar det. Tidigare imorse haglade det. Skitväder! Elliot e' iaf feberfri idag, så man får va' tacksam för det. Han va' så söt när han vaknade idag.

Elliot: Mamma, jag e' inte sjuk längre. Så nu kan jag ligga nära Holly igen.

Fia: Vill du det..?

Elliot: Ja, det e' så mysigt.

Sötungen min :)

Klockan närmar sig 11, och min man har inte gått upp än. Fattar inte hur man kan sova så länge. Själv va' jag uppe 6.30, för då vaknade min lilla fågelunge (Holly alltså:). När hon va' mätt och go somnade hon om igen, och då tog jag med mig vovvsarna och gick upp till skogen. Fifi har knappt hostat alls denna helgen, och vi träffade inga andra hundar. Stackaren måste ju få gå utanför trädgården ibland. Tror inte att det e' ngt som smittar, men man kan ju försöka gå ut när ingen annan e' ute med sina hundar, för säkerhetsskull.

Igår fick jag ett trevligt besök (jo men visst), som jag inte sett röken av på väldigt länge. Först va' jag gravid i nio härliga månader, sen blödde jag i 8 veckor efter förlossningen, och nu när lillan närmar sig sin fjärde levnadsmånad så kom den. Mensen alltså, om det va' ngn som inte fattade min förklaring. Skum e' den, för det blödde bara jättelite. Men jag känner av mensvärken i magen. Idag har det inte kommit ngt blod alls, men man kan väl inte ha mens i endast en dag..?? Vi får väl c hur resten av dagen blir. Värsta niagarafallet kanske. Man vet ju aldrig.

Nu tänkte jag fortsätta pyssla med min tvätt. Hörs kanske senare. Bye!





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0