Åhhhhhhhhh!

Det blev visst en sen uppdatering idag. Har helt enkelt inte haft tid för min kära blogg förrän nu.

Dagen började som alla andra dagar (läs vardagar). Väcka kidsen vid 07, fixa frukost, packa väskor, fixa matsäck, borsta hår och tänder, klä på oss och gå ut. Lämna stora tjejen i skolan, sen grabben på dagis. Rusa hemåt, så maken kan köra iväg och jobba. Äta frukost med lilltjejen, sen mysa järnet med densamme :)

Blev inte mkt städning idag. Drog över med dammsugaren bara, sen va' jag så trött så trött. Helt plötsligt va' klockan nästan 11, och då va' det dax att hämta hem Ellioten från dagis. Hann inte mkt när vi kom hem heller. Holly fick sova en stund, sen va' det dax att hämta stora tjejen i skolan. Inte fick jag med henne hem heller, för hon följde med en kompis istället. Mkt roligare ju :) Däremot fick jag med en kompis hem, så det blev ett par timmars skitsnack. Alltid skoj med sällskap :)

Nu ikväll har jag varit ensam med hela trion. Johan har varit på gymmet. Ska bli kul att höra hans gnäll om träningsvärk imorgon..hehe. Nattade kidsen innan han kom hem, och nu slappar vi bara lite. Ska c Desperate Housewives om ett tag. Då åker chokladet fram!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0