Äntligen fredag!

Efter en hel veckas jour e' Johan äntligen ledig i 3 dagar! Så himla härligt! Som tur e' så har han inte behövt åka ut en enda gång, men han får ju betalt iaf. Inte illa :)

Igår hade jag en mysig dag på stan med lillan och Marie. Marie skulle klippa sig, så vi hängde på. Efteråt blev det lite shopping, massa skitsnack och det hela avslutades med pizza. Gottigt! Inte ofta jag åker iväg med bara ett barn, så det va' faktiskt lite skönt att inte ha med sig hela trion :) Elida och Elliot va' hos min mamma, vilket inte händer alltför ofta.

Har haft en småstressig morgon. Elida ska till simhallen med skolan idag, och hennes handduk (den som hon tvunget skulle ha med sig) tvättade jag igårkväll, samt torktumlade så den va' klar nu på morgonen. Tur det :) Det e' mkt att tänka på nu. Förut har de ju aldrig behövt ha med sig handduk, tvål osv till skolan, så nu gäller det att märka allt. Inte kul om ngt försvinner pga miss av märkning liksom.

Hollysen e' som vanligt på ett strålande humör. Leker för fullt med alla leksaker, ställer sig upp mot soffan, fotpallarna, tvbänken osv, och snor allt som man glömmer att ta bort. Min lilla bustjej! :) Dessutom pratar hon hela tiden. "Tttiiiiittttaaa!", utroper hon titt som tätt och pekar med sitt lilla pekfinger. Vilken himla tur att man har ett litet pekfinger, så man kan visa mamma alla spännande saker :) Frågar man henne var kissen e' så pekar hon och säger "Da!". Va' fort dessa månader har gått! Liten börjar bli stor!

Nähä, nu ska jag nog dra fram dammsugaren. Ha en jättebra dag alla!


Kommentarer:
Postat av: Ida

Hihi, tack right back atcha'! : )

2009-10-09 @ 11:15:42
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0