Bra dag

Söndag. Iaf en minut till :) Har jobbat ikväll igen. Tredje kvällen på raken. Ganska skönt, men det regnade en del. När jag kom hem strax efter 21 väntade varmt te, mackor och en gosig man på mig. Har sen myst i soffan ett tag. Käkat choklad (wow, det gör jag ju aldrig) och kollat på film. Nu börjar jag känna hur sängen kallar på mig.

Vaknade förstås tidigt imorse, redan 05.45, trots att vi fick en extra timme att sova. Hela familjen sov utom mamman. Typiskt. Men jag lyckades iaf somna om efter ett tag, sen sov jag ända till 09 :)

Älskling lagade supergod mat innan jag skulle iväg till jobbet. Potatis, biff, lök och sås. Mumsigt värre! :) Han e' så duktig så.

Nähä, nu ska jag nog slänga mig i sängen. Imorgon ska vi handla och på kvällen e' det utvecklingssamtal på dagis för Elliot. Alltid lika kul att få höra hur det går :) Sen blir det nog en promenix. Älskling e' ledig hela dagen. Så himla skönt!

Nattinatt på er!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0