Jag har en ängel

Tänk, det e' redan torsdag. Imorgon e' det dax för fredagsmys! Veckorna bara svischar förbi i ilfart. Vem lyckas hinna med..??

Har haft en ganska lugn morgon idag. Fick ett sms av en kompis, som undrade om hon skulle hämta upp Elida och lämna henne i skolan. Det tackar vi för! Johan stack tidigt imorse, så jag va' tvungen att väcka Hollysen. Annars brukar han va' hemma tills jag kommer hem igen, när jag lämnat kidsen. Holly sover ju så himla länge om morgnarna, typ 19.30 - 08-30. Men nu behövde jag inte väcka henne förrän strax innan 8, gav henne gröt, och sen traskade vi iväg till dagis för att lämna Elliot i lugn och ro. Tack Marie, du e' verkligen en ängel!

Nu har mamman oxå fått i sig frukost och Holly leker för fullt med alla sina prylar. Jag ska strax vika lite tvätt (för ovanlighetens skull), sen blir det bara mys tills vi ska hämta hem Elliot 11.15.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0