Lättroad

Jag e' nog ganska lätt att göra glad. Idag försökte jag dra på mig mina jeans från 2006. 26 e' det i midjan på dem. Och visst, upp kom de, men det va' totalt omöjligt att knäppa gylfen. Jippie, hurra! Förhoppningsvis betyder detta att jag aldrig mer kommer att komma i dessa ministorlekar igen! Jag menar, magen e' så platt som den kan bli, men höfterna kanske har fått sig ett uns "fett". Bring it on säger jag bara! Tänk så härligt om vågen inte fortsätter att visa på minus.

Har haft en riktig slappardag idag. Söndag ju, och då får man mysa och slöa hur mkt man vill :) Har varit ganska seg hela dagen, eller iaf tills jag hoppade in i duschen runt 13-tiden. Blir så himla seg när jag inte gör så mkt, samtidigt som jag vet att jag verkligen måste försöka vila när jag väl kan. Johan har haft jour sen i fredags, men har inte behövt åka ut en enda gång. Härligt! Får c hur det går i veckan.

Nä nu ska jag fortsätta mysandet med mina stora barn. Minstingen sover en stund. Maken e' på hockey.

Ha det bäst!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0