Lyckligast

Har haft en härlig dag. Goa och glada ungar och vackert väder. Pappa va' här en stund på fm, sen har vi spenderat mestadels av tiden ute i trädgården. Duktiga som tusan har vi varit, och då spec jag :) En massa löv har räfsats ihop, men även samlats upp och slängts på komposten. Blir finfin jord sen :) Jag säger som grannen: "Tänk om pengar hade ramlat ner som löven.." Då hade jag inte ens gnällt över mina ömma fingrar nu..tihi.

Nu myser vi i soffan, framför nya tv:n. E' helnöjda med den, och pappsen e' nöjd med vår "gamla" :) Skulle egentligen c en ny film som vi köpt, men istället blev det Terminater 2, som går på tv just nu. Den kan man inte c för många ggr :)

Ska fortsätta mysa nu.

Jag har världens finaste familj! <3 *lycklig*

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0