Mysiga morgnar.

Inatt fick jag sova minsann. Ingen vovvsing väckte mig vid tvåsnåret. Däremot blev jag väckt av en viss kisekatt strax innan 05(!!). Han hade sovit så sött i min säng, och ville då såklart ut och ta en runda i mörkret. Det va' lika bra att gå ut med vovvsarna då med, så det gjorde jag. Kröp dock ner i sängen igen sen, och sov till strax innan 08. När älskling kört iväg för att jobba tog jag mig en lång och härlig frukost. All alone. Mysigt ibland :)

Hollysen vaknade inte förrän 09.15 idag. Elida och Elliot kom upp en stund tidigare. Alltså har vi haft en riktigt slömorgon idag. Precis som det ska va' nu på lovet. Jag har plockat lite här hemma. Ska dammsuga sen när Holly sover. Hon börjar bli lite nannig nu, så bäst att fixa iordning lite lunch snart.

Har blivit otroligt dålig på att lägga upp bilder i bloggen. Lovar att skärpa mig :)

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0