Saturday it is!

Äntligen helg! Som jag har väntat och längtat! Nu e' Johan ledig lördag, söndag och måndag! Härligt! Idag e' det marknad här i lilla byn. Om man nu ens kan kalla det för en marknad, för man springer igenom den på typ en halvtimme :) Massa skit säljer de där, och jag ska inte köpa ett dugg. Jo, munkar och godis förstås! :)

Idol igår va'.. intressant.. eller nå't. Jag trodde inte att Niklas skulle åka ut, för igår tycke jag att man för första gången fick höra att han kan sjunga. Tycker att han har varit skitdålig förut. Men men, det va' kanske låtvalet som knäckte honom. Själv har jag alltid gillat Soundgarden, och spec då Blackhole sun. Videon till den e' ganska kul..hehe. Men visst, han kanske skulle valt en låt med mera drag i.


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0