Seg

Det har krävts två koppar te och massvis av mackor och knäcke för att väcka den här mamman idag, men nu känner jag mig allt rättså pigg. Kl.05 blev jag väckt av en sur vovve, så det va' bara att gå upp och ut i den kalla morgonen (natten). Det blåste in genom min morgonrock, och det va' sååå skönt att krypa ner under täcket igen. Finns det ngt skönare än att somna om egentligen..??

Lite senare vaknade jag av att Johan skulle upp. För det första så ringde hans alarm hur länge som helst, innan han stängde av det. Jag puttade till honom typ 24 000 ggr innan det förbannade pipandet upphörde. Hade skitsvårt att somna om sen. Inte så konstigt, med tanke på hur det låter när Johan går upp på morgonen. Vad han än ska göra så låter det: BANGKRASCHPANGBOMDUNSSTAMPSMÄLL.. Fattar inte hur man kan väsnas så mkt. Ni ska inte tro att jag klampade runt som en elefant när jag gick upp vid fem. Men kanske borde börja med det :)

Nu har jag och de stora barnen ätit frukost. Holly sover givetvis fortfarande. Idag ska jag röja här hemma. Damma, dammsuga, torka golv, tvätta osv osv.. Tänkte dammsuga innan Holly vaknar, så e' det gjort sen. Jag älskar att städa på fm, så kan man göra vad man vill sen resten av dagen, utan att känna ngn press alls.

Hoppas att ni alla får en fin dag!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0