Ynklig

Sista morgonen före höstlovet e' avklarad. Vi kom upp i tid, vi fick med oss allt, vi kom i tid till skola/dagis. Inte illa! :) Enda nackdelen med denna morgonen va' att Johan skulle iväg tidigt, så jag va' tvungen att väcka Holly strax innan 08. Hon va' sååå trött! Rödögd och lite smått förvirrad. Stoppade henne i vagnen, stack till skola/dagis och sen äntligen hem till värmen igen för att äta frukost. Nu har hon piggnat till minsann. Gröten i magen gjorde susen, och nog blev både hon och mamman lite piggare efter dammsugningen :) Nu leker hon för fullt och mamman slösurfar lite. Ska ge mig på tvätten strax. Det där eviga tvättandet. Det blir ju en del tvätt när man har några små barn här hemma..tihi.

Jag ska jobba ikväll, vilket inte känns alltför kul. Hade ganska hög feber igår (för att va' mig, för jag har ju aldrig feber) och känner mig fortfarande inte helt kry. Lite yr och konstig och ont i lederna. Bläh! Ska ta tempen strax, men jag tror inte att febern har stannat kvar.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0