Bloggtorka

Har inte blivit mkt blogging för den här mamman på ett tag nu. Dels har jag inte haft ngt spec att skriva, dels har jag inte känt för att skriva ngt iaf. Men nu föll lusten på lite. Den brukar krypa fram när mörkret faller och stjärnorna har dukat upp sig på himlen.

Köpte en hylla åt Hollysen när vi va' på IKEA igår. En jättefin, liten Expedit blev det. Den har bara 4 fack, alltså passar den perfekt i hennes rum. Iiiih, va' det e' kul att fixa i barnens rum! :) Till oss själva blev det en ny tv-bänk. Älskling, jag sa ju redan från början att den du köpte sist va' värdelös! ;)

E' sååå kär i Mi Lajki's örhängen, halsband och armband! Dööör snart! Vill ha, vill ha, vill ha!

Nähä, nu ska jag förlora mig i min nya bok "Min förlorade oskuld" av Emma McLaughlin och Nicola Kraus. Började läsa den igårkväll, så har inte kommit så långt ännu, men hittills har den varit bra och rolig :)

Längtar efter morgondagen.. Som en liten unge e' jag :) Nu ska jag njuta av dessa sista timmar, för imorgon e' det en ny dag, ett nytt år, en äldre dam..

So long!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0