Fortfarande inget svep

Har varit ute en sväng. Iofs gick vi bara till jobbet, snackade lite skit, fyllde i en ny T3:a, lämnade den till chefen och gick sen hem igen. Men liiite frisk luft fick vi. Planen va' sen att jag skulle dona lite, innan Ellioten ska hämtas hem. Planen sprack. Hollysen vaknade en aning tidigare idag (vid 08), alltså blev hon trött igen en aning tidigare oxå. Hon sover just nu på lekfilten här i vardagsrummet, så jag har inte städat ett dugg. Kikar lite på Days och väntar på att klockan ska ticka lite till. Nästa problem jag har i mitt liv det e' ju att jag måste väcka Holly vid 11, fast hon egentligen behöver sova lite längre. Men men, det blir nog bra ändå.

Hej svej!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?

RSS 2.0